Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

BAC’ul

Mai sunt cateva zile si incepe bac’ul, multi dintre noi uram din inima acest examen de „maturitate” cum i spun altii, ceea ce in opinia mea mi se pare un lucru destul de tampit, examen de maturitate si tu esti testat din materii de doi bani, adica din ce ar fi trebuit sa tocesti timp de cativa ani, nu din ceea ce tu ar fi trebuit sa inveti din pasiune.

Daca totusi acest examen ar trebui sa arate ce am reusit noi sa dobandim in 12 ani de scoala atunci cred ca ar trebuie sa fie mai bine concentrat pe ceea ce am vrut noi sa invatam, nu ceea vor cei de „sus”.:D

Voi cum crede-ti ca ar trebuie sa arate bac-ul ideal?? sper ca nu asa de prost conceput ca in ziua de astazi, eu zic ca din toate solutiile proaste de testare ministerul a ales aceasta, cea mai proasta.

Comments on: "BAC’ul" (5)

  1. Fuck the BAC… Fuck School… Fuck Electro…Fuck cei de „sus”… Fuck some TopModel’s… Asta-i sfatul meu cel mai intelept. Toate Fuck-urile sunt la figurat mai putin ultimul

  2. problema mare e si de materii dar este in special de cantitate. Vezi ce programe noi sunt si schimbarile facute, in loc sa reduca au umflat. Cultura generala dar totusi … Oricum o evoutie buna ar fi cateva materii de baza si in rest o paleta mai larga de optionale

  3. Majestic ul said:

    Ura vine bacu… aaaa cei ala mah??

  4. Mester Bela said:

    emmm…eu mai am un an pana acolo deci…no comment…:D

  5. rblboy said:

    „examenu’ vietii” ……!!

Lasă un răspuns

