Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Daca ai un site si doresti sa il indexezi in motorul de cautare google, trebuie sa faci doar cativa pasi foarte simpli.

  1. http://www.google.com/addurl
  2. Completezi campurile necesare care defapt sunt trei adresa site-ului tau, scurta descriere a site-ului tau si codul de sigurantza:))
  3. Finish si ai site-ul indexat in 24 de ore.

Succes!

Comments on: "Cum sa inscri un site in indexul de cautare la google?" (4)

  1. Sa stii ca esti tare comic… ai comentat pe unul din blogurile mele, pe blogul unde ai zis tu ca dau mura in gura la toti si ca ocup spatiu cu lucruri care le sparge capul prostilor :)), dar tu aici tot aia ai facut… mha noi in loc sa ii ajutam pe cei care au nevoie de putin ajutor, ii invatam pe prostii sa isi faca blog si promovare la el! =))

  2. Eu stiam de treaba asta de cand am descoperit netul!

  3. Adevarat este ca invatasem HTML la scoala!
    Scuze pentru 3 commenturi consecutive… dupa ce am terminat de comentat m-am trezit ca mai am ceva de zis! scuze :))

  4. Nu ai de ce sa ti ceri scuze, chestia asta cu google mi se pare utila pentru ca pentru unii aduce bani….sti proverbul ala nu da omului un peste, mai bine invatal sa pescuiasca…si din pacate la noi la romani….nu se prea aplica asa ceva….

Lasă un răspuns

