Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Nowdays without hi5 :)

M-am trezit de dimineatza, si primul lucru ca l-am facut dupa juma de ora de vorbit la telefon a fost, sa ma uit pe mail. Din mail navighez catre celebrul site hi5.com, ajuns acolo am ramas foarte surprins erau mai multi prieteni online pe hi5 de cat pe yahoo messenger/Gtalk.

Oare chiar asa de important este sa-si „faca” imaginea in fiecare zi pe hi5??ca si cum si-ar face freza:)), stiu ca e un lucru super bun sa existe un altfel de site, dar totusi zic ca este ceva exagerat deja….

Ma tot inktreb ce s-ar intampla daca toate portalele mari gen hi5, nu ar mai fi macar doua saptamani, cati si-ar sparge calcu de nervi ca la un meci la care un microbist inrait si sparge tv-ul, ca a pierdut echipa lui favorita:))

Tin minte ca odata se facea upgrade la site, si nu o mers vreo jumate de zi, daca nu am primit 100 de mass-uri in care „plangeau” ca idiotii ca nu mai este hi5….parerea mea este ca acel site de trei lulele este ca un drog pentru unele persoane.:))

Comments on: "Nowdays without hi5 :)" (3)

  1. Mester Bela said:

    Sunt de acord, chiar ca unii sunt cam „obsedati” de acest lucru…imi pare rau…

  2. R 'n' R said:

    Dude, u can say thata again …. i totaly agree with ya :)))) .. have the same prob with my friend list on yahoo X( … well, not with everybody .. but some idiots are dieing if they don’t have comms on their profile …. Jessus H. Christ … 8-|

  3. dap,dreptate ai!sincer si eu am un profil pe hi5,pe care-l mai vizitez din cand in cand..si deseori imi ridic intrebarea „frate…pentru ce am nevoie de asta?”..si niciodata nu imi gasesc un raspuns destul de plauzibil 8-}
    cert e ca nu este folositor,si chiar nu am nevoie de toate commenturile pe care le primesc… este doar o …pierdere de timp ?!
    ps: sper sa nu te superi daca te-am pus la blogroll 😀 :*

Lasă un răspuns

