Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Despre SCAM…

Auzim in fiecare zi foarte des vorbindu-se despre „SCAM”, marea mea curiozitate este cati dintre ce aud acel cuvant stiu ce inseamna cu adevarat.
Ce inseamna SCAM??, scam inseamna atunci cand faci pe cineva sa-si spuna sperantele in tine, iar tu defapt il tragi in piept, adica mai pe romaneste ai da tzeapa, iar tu din faptul ca i dai tzeapa castigi ceva material sau moral depinde de caz!
Cele mai frecvent scam-urile sunt folosite de a castiga bani grei din urma naivilor care pun botu la orice. Cei care fac scam-uri de obicei nu lucreaza singuri ci impreuna cu altii, adica sunt organizati in grupuri bine puse la pucnt, si cu un plan de actiune bine gandit, si tot odata si gandesc foarte bine actiunile, astfel incat atunci cand autoritatile sun pe urmele lor, sa-si pata pierde urma cu usurintza.
Cele mai cunoscute metode de scam sunt cele care utilizeaza, astfel scammerii, fac un site in care ti promit ca vei castiga marea si sarea, cu conditia sa pui o suma de bani pentru inceput intr-un cont, asta in cazul cel mai bun:), ei atragandu-si o multime de „clienti”, aduna o suma cat mai mare de bani, iar pe apoi sa-si piarda urma cand autoritatile se prind de ceea ce fac ei defapt.
Un scam destul de la moda astazi este bux.to, este un site incare trebuie sa dai click pe reclamele postate acolo, si primesti un cent/click, ca sa te convinga ca vei castiga, ei au postat si niste castigatori(virtuali in mod sigur), persoane care au castigat niste sume fenomenale intr-un timp foarte scurt. Partea buna este ca aici depui bani in contul celor care detin site-l numai daca vrei:)
In concluzie aveti grija, pe unde va bagati banii, in ce conturi ale site-urilor cu castiguri miraculoase intr-un timp foarte scurt, pentru ca s-ar putea sa fie nijte tzepe ieftine.
ATENTIE!!scam-ul nu este practicat doar pe internet!

Comments on: "Despre SCAM…" (6)

  1. Foarte frumos comentat 🙂 True 😛

  2. Bravo.La fel ca si Daniel.

  3. Draga dr.Parazitu,

    Am citit articolul referitor la scam si m-am lamurit total in legatura cu ele.Ciudatenia este ca smt ca voi fi tepuit in viitorul apropit de unele bux.com dar te rog frumos da-mi un email co urmatorul raspuns.

    LA CE AUTORITATE POT FI RECLAMATI??????????Asta doar asa sa simta ca e cineva pe urmele lor.

    Cu stima.
    Covaci C

    • Din pacate nu pre ai la cine sa-i reclami, eventual poti face la google o cerere prin care sa ceri listarea site-ului respectiv ca spammer:)

  4. Salutare tuturor,

    Ai scris foarte bine despre scammer eu chiar am intalnit fr multi pe site-ul de socializare , nu este greu sa iti dai seama ca este un excroc financiar sentimental etc , sunt cateva elemente de baza
    1 sa-ti dea un web cam sa vezi cu cine vb
    2 sa verifici pe google
    3 si mai poti sa-l cauti intr-o baza de date
    Eu m-am amuzat cu cativa dintre ei i-am lasat sa vad pana unde merge cu „prostela” daca imi permit sa spun asa si le-am servit la momentul potrivit cireasa de pe tort 🙂
    am sa va las cateva adrese unde puteti sa reclamati

    Bafta multa si fiti cu bagare de seama
    Andra

  5. FAncsali said:

    am patit-o si eu:)spammeritza sentimentala dk se poate spune asa ceva,,,,explicatia super:Xkeep up

Lasă un răspuns

