Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Aici poti sa iti verifici pritenii care stau pe invisible.

Toata lumea foloseste yahoo messenger mai des ca periuta de dintii(unii):)unii dintre cei care folosesc acest instant messenger stau pe modul invisible, si asta ne enerveaza la culme pe multi dintre noi atunci cand avem nevoie de ei, si nu stim ca sunt online sau is pe invisible.:)Pentru a ne scuti de ceva nervi in plus, niste baieti destepti au creat un site PENTRU A AFLA CINE E INVISIBLE PE YAHOOO MESSENGER

Click aici pentru a scana un id de yahoo messenger->> YAHOO STATUS CHECKER and HI5 INVISIBLE CHECKER .

Downlodeaza acest program pentru a vedea in permanenta cine e pe invisible, merge si daca esti logat pe MEEBO sau EBUDDY. DESCARCA AICI!

Comments on: "Afla cine sta invisible pe Yahoo Messenger" (24)

  1. Mai exista si http://www.invisible.ir. Oricum se poate afla si manual accesand o adresa de a yahoo-ului (am zis la mine pe blog dar acu vad ca m-am exprimat cam neclar: http://ionutz.wordpress.com/2008/06/30/net-etiquette-or-the-unwritten-rules-of-communication-on-the-net/
    @OFFTOPIC:vad ca esti nehotarat ca tema, iar ai schimbat-o

  2. Btw si eu stiu ca se poate afla, chiar am avut si eu o pagina pe net cu asa ceva:) dar ideea era sa stie si baietii mai putini exeperimentati:)
    Tema asta va ramane final, doar header-ul se va mai schimba in unul ca lumea:D

  3. sincer nu stiu ce sa ti spun…oricum toate au si erori…nimic nu e precis:D

  4. marius said:

    bah……..dar asta nu functioneaza de loc, doar dk esti online iti spune sigur, dk esti of sau invisible nu stie nici programelu asta saracu, numai ce vrea el iti spune

  5. „Bah”…ca esti destept rau….tu ai auzit de camerele de la yahoo???!:P

  6. Functioneaza perfect site-ul, au fost rezolvate si ultimele bug-uri si mai mult de atat aveti si alte optiuni, de trimitere mesaj, furat de avatare etc

  7. E prea simplu….prefer ceva mai complex… :p

  8. Incearca si Invizibil.net. E cel mai sigur din Romania. Si e simplu de tinut minte. Eu de aia il folosesc

  9. Daca vreti un site foarte bine inceput, cu scritpr-uri yahoo, poti afla cine e pe invisble si multe alte tipsuri de yahoo intrati aici http://yahoo-check.blogspot.com/

  10. Multe tips-uri de yahoo puteti gasi la aceasta adresa:http://yahoo-check.blogspot.com/

  11. Daca o persoana intra totusi pe mess pe invizibil si tu ai de discutat cu el ceva important, macar stii ca e invisible si nu e offline. Din acest scop folosesc si eu un yahoo invisible detector. Asa stiu ce yahoo status are persoana respectiva.

  12. Marian said:

    Un site foarte bun este http://www.detectinvisible.me
    Are o interfata super, este foarte rapid. Pe site se gasesc si o colectie de programe utile pentru mess, statusuri, avatare.
    Cei care vor o varianta program pentru verificare status yahoo, pot descarca aplicatia „Detect Invisible.Me” de pe site-ul mai sus amintit.
    Recomand!

  13. pufulina said:

    sunt curioasa daca introducand id-urile respective de yahoo pe site-uri ca sa aflam daca sunt sau nu pe invisible nu atragem si spamuri pe adresa introdusa?! eu cel putin asa am auzit ca daca pui id-ul pe site sa detecteze daca e sau nu online, proprietaru id-ului intra intr-o baza de date a lor si o pot folosi ca sa-ti trimita mail-uri nedorite

    • Normal ca vei atrage si spam-uri pentru ca proprietarii de astfel de site-uri atunci cand raman fara vizitatori o sa mai trimita cate un spam ca sa isi creasca iar rating-ul.

  14. Oameni buni nu va mai faceti spam al postul asta ca nu va aprob:P

  15. Unele surse sustin ca yahoo a inceput sa verifice toate site-urile de detectoare invisible si le trimite elegant o cerere de inchidere..

  16. salut cu http://nospam poti sa downloadezi poza de la avatar si sa detectezi statusu-ul.

  17. Mai, eu am folosit mai mereu http://nospam… chiar am avut probleme cu iubita si am crezut ca se ascunde sau ca nu vrea sa vorbeasca cu mine si ea de fapt era online :)) … mi se pare cel mai bun site de pana acum … ydetector si restul au dat gres cam in 50% din scanari … invizibili.com a gresit doar o data, daca imi aduc eu aminte 😀

    Acum nu stiu, depinde de fiecare, dar eu tind sa-l utilizez in fiecare zi pe acesta! Succes tuturor si sper sa nu aveti aceeasi problema ca mine! 😉

  18. Poti deacuma sa folosesti nospam pentru ca sunt sigur ca o sa iti placa, are sistem de detectare propriu asta inseamna ca merge 24/24 si 100% corect, si are si o aplicatie de tip desktop care usureaza astfel folosirea lui, nu trebuie mereu sa mai deschizi browserul ci decat sa lansezi aplicatia care de asemenea ramane si in tray bar fara sa te incurce deloc.

  19. Aici poti verifica cine e pe Invisible, iti poti alege un site sau un program cu ajutorul caruia sa verifici persoanele de pe invisible dar nu poti face SPAM.

  20. Recomand unul pe care il folosesc eu si functioneaza: pitit.ro

Lasă un răspuns

