Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Simplu….esti un distrus de cacanar si nu ti place fatza mea…scurt, clar si concis….da-te in gatu matii…si nu ma injura pe nu stiu care site…ca nici nu ma oftica, nici nu ma infurie….doar ma amuza cand vad cat de prosti pot fi unii oameni….asa usor ajung la concluzia…ca lumea asta se duce de rapa…cateva chestii mai sunt la baza…cel putin in Romania anului 2008…maneaua,vodca si freza de om distrus…nu imi plac emolai, nu imi plac morandeii…(list is2long… 😛 )… stiu un singur lucru de la viata… nu ti pune mintea cu oamenii prosti pentru ca au mintea odihnita, si te poti astepta la multe de la ei…”Unde esti tu Tepes doame…!?!?!” Daca mai vrea vreo unul sa ma injure, sau sa ma critice, ca ma pish pe fata lui de idiot cu pene in cur…i dau numarul de telefon…sa vorbeasca…cu el insusi….
P.S. nu ti place ca folosesc „sh”,”tz”…sau mai stiu eu ce….suna la academia romana… si fa o plangere… 😛
Pentru toti cei care nu ma inghit… fuck off…
Inca un P.S. daca am omis pe careva…sa imi lase comment sa il mentionez si pe el… 🙂

Comments on: "Criticilor mei…de la Parazitu…. din Coltzu’ Tastaturii…" (1)

  1. just_black_rapper(my id) said:

    In primul rand vreau sa spun k ascult hip-hop si k la inceput am criticat stilul de viatza EMO,acum k am vazut k emo este un stil de viatza k sa zic asa ,,mai retras,, datorita faptului k emana o stare de suferintza (dak nu e bine cum zic yo ast mesaj) mi se pare k e ceva normal…E DEMOCRATIE FRATILOR ! nu sunt EMO si nici nu am de-aface cu acest gen de viatza pt k mine m-a furat si impresionat in acelasi timp muzica rap (,,pt mine hip-hopul este ca respiratia,inspir realitatea expir creatia,ca meditatia…hip-hopul e ca educatia il dobandesti in timp ce cresti…,,) . Cat despre manele…pfff ne fac de ras oamenilor . Am dat acest comment k sa incerc sa va trezesc la realitate si k fiecare alge cum vrea sa-si traiasca viatza si k pana la urma in pana mea sunt si ei OAMENI dreaq! Dak vrea sa ma contacteze un EMO sau styu eu cine (poate vreun rapper :)) id meu—just_black_rapper). PACE si tinem legatura…yo!

Lasă un răspuns

