Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Maşini XXX la români


Am reuşit să surprind două maşini cu XXX :))

Comments on: "Maşini XXX la români" (6)

  1. Maşini el şi ea? El şi fiul?

    Prin absurd aş spune că-s „de familie” :))

  2. Văd că ambele au crucea specifică la cadrele medicale. Poate sunt pur şi simplu ale aceluiaşi medic pasionat şi o fi greu să se lase de „bătrână” 😀

  3. Sincer chiar nu mam prins, daca ti spun ca exista si o a3a nu ma crezi, numai ca atunci cand am facut eu poza nu era acolo… =)))

  4. is a unei firme…asa cred…este si o a 3 a:P poate si o a patra si nu am vazut-o eu

  5. la mn in fatza e parcata 11xxx:>:))

  6. pe ce strada stai?

Lasă un răspuns

