Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Licentiate in dans la bara

Deoarece nu mai apuc sa mai scriu ceva pe blog de un timp m-am hotarat sa mi rup 5 minute din viata de om care mai si munceste si sa postez un subiect care mie mi s-a parut foarte interesant.
La prima vedere titlul vi se pare mai mult metaforic de cat real, ei bine nu este deloc asa. Undeva in departata China, exista o universitate in cadrul careia se afla o facultate cu specializarea dans la bara.
Nu este deloc o gluma este foarte adevarat. Tinerele care termina liceul au posiblitatea de a studia timp de 2 dansul la bara, pentru ca pe viitor sa poata exercita fie ca profesoare de dans la bara, fie ca dansatoare profesioniste in localuri. Pentru ca este o facultate care se respecta, ofera diploma de licenta, iar din cate am inteles o sa ofere si posibilitatea de studii de masterat si respectiv doctorat in dansul la bara pe viitor.
Incredibil dar adevarat, se pare ca in China chiar se fac de toate.

Comments on: "Licentiate in dans la bara" (9)

  1. Nu mi s-ar părea ciudat să fie o postliceală, sau cursuri de calificare… dar a fi inclus în categoria facultăţilor şi posibilităţi de doctorat şi master… fără cuvinte.

  2. Doamne fereste, am vazut-o si pe asta, uimitor! Daca ai avea un link cu aceasta stire ar fi si mai misto. Oricum, cat de tare tre sa fie de examinatori la probele practice 😛

  3. Nu am link deoarece auzisem stirea la radio, cred ca este pe site la radio 21, sau kiss fm nu mai stiu exact la care era…

  4. Am gasit o stire din vara lui 2007 in care se vorbeste de cursuri de striptease pentru a crestere increderea fetelor in ele insele si in feminitatarea lor. Totusi, aici nu este vorba de studii universitare ci de niste ore particulare, asa cum avem si lectii de bioenergie, de exemplu.

    http://www.chinapost.com.tw/taiwan/2007/06/18/112654/Women-strip.htm

    Cu bine, Adrian Buzatu, http://www.StiintaAzi.ro – Stiri din Stiinta si materiale Educationale

  5. Eu pot sa ti spun Adi ca am auzit sigur despre licientiere in dans la bara eram un autocar intreg care am auzit asta 😛

  6. flocea aka shao jr said:

    marfa frate :)…pace 😉 😛

  7. Ehe … in alta ordine de idei, ai putea si tu sa pui noul nostru poster pentru StiintaAzi.ro pe site? Il avem in format mic, este in dreapta sus la noi pe site la http://www.StiintaAzi.ro. Am incercat sa il facem cu putin text, multe poze, atragator. Ne-ar ajuta ca mai multi romani sa profite de munca noastra si totodata alti potentiali voluntari sa ni se alature, pentru a continua si mai bine ceea ce am inceput la http://www.StiintaAzi.ro. Ce zici? Multumesc mult, Adrian Buzatu.

  8. Astazi Pole Dance-ul, este un fenomen de dans si fitness.
    Pole Dance-ul este adecvat tuturor femeilor.
    Pole Dance-ul are un mare avantaj intrucât este o alternativă mult mai complexă şi mai plăcută la exerciţiile comune de fitness, îmbinând dansul, exerciţiile fizice, acrobaţia., toate acestea insoţite de muzica preferată!
    O lecţie de Pole Dance arde mult mai multe calorii.

  9. buna eu am luat cursuri de pole ın franta o perioada lunga dar cınd am ajuns la nota 9 am renutat şi ma ıntereseaza diploma daca mai auziti noii ştiri de şcoala pole care da diploma anutatma mersi

Lasă un răspuns

