Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Birocratia din facultati

Plictisit si fara somn, desi e noapte traziu, imi permit sa lansez o intrebare pentru studenti: „Voua va place birocratia asta din facultatile romanesti?”.
Cred e cam impropriu sa spun birocratie dar prefer sa folosesc totusi acest termen. Sa incepem cu inceputul, imi amintesc ca atunci cand am inceput facultatea fiecare profesor la primul sau curs ne-a prezentat bibliografia dupa care noi pe parcurs sa invatam. Ok, si ce daca? Daca ne uitam putin prin bibliografie, vezi 3 autori de care cel mai probabil nu ai auzit:), iar restul ce vei vedea…carti scrise de acel profesor dar totodata carti care iti sunt indicate sa le cumperi pentru ca au probleme rezolvate, ele ti prezinta cel mai bine materia, doar din ele vei intelege, bla bla bla. Voua nu vi se pare ca prin intermediul acestor carti se incearca o mica afacere? Cred ca ar trebui data o lege prin care ar trebui interzisa reclama asta in facultate. Ma intreb daca tot mai merg la cursul unui anumit profesor, atunci de ce i-as mai cumpara si cartea? pentru ca in ea imi prezinta acelasi lucru, tot la fel incurcat sau ma rog foarte bine prezentat(asta din urma valabila pentru aceia mai cu burta pe carte dintre noi:)). Parerea mea este ca scopul unui profesor universitar este sa te invete nu sa faca bani pe seama ta, pentru ca bani castiga din salar, din granturi si mai stiu eu ce activitati de cercetare. Cred ca ar fi bine sa de-a drumul pe internet cu licenta freeware cartilor la care ei sunt autori pentru ca asa isi va permite sa invete si studentul care nu e la facultate pe banii lu mama si a lui tata:)
O mica instigare la cultura nu la afaceri 🙂

Comments on: "Birocratia din facultati" (3)

  1. S-au inventat xerox-urile 😀

  2. Nu toţi profesorii fac dinastea iar cei care fac nu fac o mica afacere… fac o afacere foarte serioasa.

    Eu in general am bibliografii de 15-20 cărţi sau publicaţii şi nu prea se regăsesc scrieri ale profilor prin ele că se ajunge cu datul unui suport de curs sau o predare serioasă.

    Ce nu înţeleg eu, de ce nu se oferă varianta suportului de curs în format digital. De acord… nu toţi avem dar pe putin 95% au posibilitatea asta şi mi se pare deja de prost gust atâta hârţoagăraie irosită.

  3. Chiar intrebarea asta mi-o pun si eu, de ce nu primim de la toti profesorii suportul de curs si cursul in sine, in format digital?!

Lasă un răspuns

