Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Windows Live SkyDrive

Multi dintre noi avem nevoie de spatiu de stocare pe net, pentru ca nu ne permitem sa cumparam hosting-ul apelam la serverele care ofera hosting free. Recent fiind pus in aceasta situatie am tot cautat dar nu am fost multumit de ceea ce am gasit, intr-un final am gasit ceva uluitor si „for free”. Se cheama „Windows Live SkyDrive”, ti ofera 25 de giga de spatiu de stocare, fisiere de maxim 50 de mega bucata, fisiere parolate sau nu, aceasta din urma ramane la latitudinea ta daca le dai share sau nu. E foarte buna oferta, plus ca serverul lucreaza in timp real.
Pentru cei interesati puteti beneficia de acest serviciu de aici .

Comments on: "Windows Live SkyDrive" (2)

  1. Alexandru said:

    Interesanta ideea …

  2. Sincer am ramas si eu surprins ca microsoft face asa ceva:)

Lasă un răspuns

