Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Script Travian

Am observat ca de ceva timp pe internet, baietii care vor sa faca bani din nimic cauta din rasputeri sa faca si ei ca altii care au reusit. Sunt de acord cu ei, nu am nimic impotriva si eu fac al fel daca am ocazia. Un exemplu foarte elocvent ar fi jocurile online gen travian, triburile etc, stiim ca proprietarii unor astfel de jocuri fac o groaza de bani cu munca minima. Imi zice cineva de curand ca are scriptul de baza la jocul travian, il zic sa mi-l dea si mie, imi spune ca nu poate pentru ca e 80 de euro un astfel de scritp….ok il inteleg pe om. Pentru ca google le rezolvape toate, adat un search pe google, si am ramas uimit cat scam poate exista pe net cu acest script. Sunt zeci de site-uri care au cuvinte cheie legate de script-ul de la travian, dar cand colo e o mare tzeapa, ba unii mai au si link-uri gogonate. Mi se pare o mizerie acest lucru, si asta doar in scopul de a face trafic cat mai mult. Pentru cei interesati am cautat pana am gasit un script sub licenta GPL, care sustin cei care l-au pus pe net ca e functionabil si ca e script-ul de baza de la Travian el poate fi vazut la aceasta adresa:CLICK AICI
Sper sa fie ceea ce cautati!

Comments on: "Script Travian" (10)

  1. galiceanu radu said:

    salut zimi si mie te rog cum folosesc scriptul ???

  2. Acolo sunt functiile necesare, pentru a le putea folosi trebuie sa folosesti clasa respectiva in site-ul tau, trebuie sa ti faci schema unui site cu un astfel de joc, iar acolo doar apelezi functiile in functie de ce ai tu nevoie.

  3. salut…eu mam apucat de asa ceva in urma cu vro 2 ani eu sunt webdesigner nu prea ma pricep la progamare am toata grafica pt un astfel de joc originala facuta de mine sper sa mearga scriptul asta…

  4. sacaluu said:

    da fra da zi si cum le folosesc ca nu stiu

  5. Salut imi poate spune si mie cine va unde bag scriptul???

  6. Acele linii de cod nu sunt sursa jocului travian. Este un script care iti ofera unele informatii in plus, pentru juca mai comod. Pentru a rula scriptul ai nevoie de Greasemonkey. Have Fun!

  7. Geani webmaster said:

    Cel mai simplu mod de a lua scriptul este siteul asta http://www.scriptmafia.org aici gasesti toate clonele la siteuri ca sa nu mai spun ca sunt milioane de scripturi.

  8. Buna sunt nou pe ici dar …. uite cum sta treaba
    …am un Web site …http://Regelemp3.do.am …. si asi vrea sal dau in skimbpe un siteu mafia rpg 😛 cine se ofera sa ma Caute pe id de mess parkour_m6@yahoo.com

  9. ciprian said:

    Care stie un script ca sa poti trimite mesaje globale ?:D daca exista

Lasă un răspuns

