Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

M-am cazat

O zi plina inca de dimineata, am calatorit peste 100 de km cu autocarul sa ajung sa ma cazez. Odata ajuns la destinatie, am dat o fuga la facultate in amfiteatrul in care se fac cazarile, acolo am completat actele necesare de cazare, mi-am primit dispozitia de cazare, dupa o fuga la BRD sa mi achit contravalorea cazarii pe luna octombrie. Dupa ce mi-am facut treaba la BRD intr-o graba am sters-o spre camin, aici mai repede decat credeam si am ajuns in camera in care mi-am dorit-o.

Ma bucur ca a decurs totul asa repede si bafta tuturor la cazare.

Lasă un răspuns

