Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Cea mai recentă aplicaţie lansată de Google permite utilizatorilor de Internet să acceseze în acelaşi loc Facebook, Twitter şi căsuţa de e-mail. Platforma de comunicare a devenit publică, însă accesul se face doar pe bază de invitaţie.
Platforma Google Wave, cel mai recent produs lansat de Google, a devenit publică, însă accesul se face doar în baza unei invitaţii. 10.000 de utilizatori au primit acces din partea companiei pentru a folosi platforma care strânge în acelaşi loc Facebook, Twitter şi căsuţa de e-mail, informează “The Telegraph”.

Continuarea pe: realitatea.net

Comments on: "Google Wave si primii 10000 de useri" (8)

  1. interesant.vreau si eu invitatie :))

  2. da stii doar ca is cea mai cuminte :D:D:D :X:X:X :*:*:*

  3. Vreau si eu invitatie. Am fost cuminte! Pe cuvant de ungur!

  4. Ioi tulai ca eu asa am crezut! No biiiiiiiiiiiiiiiiiiine! No. m-oi descurca ca si pana acum:click, click, click…

  5. ioi. am uitat! 🙂 pai eu nu am cont nici pe fatzabuc, nici pe tuiter si nici la guglemeil. No dumnezoooooooooooooooooooooo!

Lasă un răspuns

