Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Te-ai intrebat vreodata cine are cea mai puternica parola de Yahoo Messenger?!:)) Daca te-ai intrebat atunci cu siguranta ti-ai raspuns sau ai raspuns celui caruia te-a intrebat: un programator, poate un administaror de retea, dar cu siguranta o persoana care lucreaza in domeniul IT. Ei bine frumos raspuns ar fi fost, dar eu te-as fi contrazis:)) Cu siguranta mi-ai fi zis tu nu ai habar ca o parola trebuie sa contina caractere speciale, cifre si nu in ultimul rand litere, d’accord cu tine:)) dar am eu un raspuns mai credibil decat al tau:)) eu cred ca o parola puternica si greu de spart are o persoana care are pseudonim la id-ul de mess ceva de genu: „B3BitZ@pU!CwTz@@@4y()u:*:*:*:*:X:X_m3…”:)) stiti voi cum se cheama acele persoane in ziua de azi, asa ca nu mai continui:))
Sunteti de acord cu mine?:D

Comments on: "Cine are cea mai puternica parola de Yahoo Messenger?!" (2)

  1. Ah, nu, ca genul asta de persoana care are numele pus la id-u de mess de genul „B3BitZ@pU!CwTz@@@4y()u:*:*:*:*:X:X_m3…”, sau similar, are un id de genul, idiotul_latex si o parola potrivita intelectului lui de genul „fara_numar” 😉
    Oricum, la parole, cred ca ma numar pintre cei cu parole bune, de exemplu o fosta parola folosita de a mea era: -n0T!aGA|N!$

  2. Hi,

    Thank you for the great quality of your blog, each time i come here, i’m amazed.

    black hattitude.

Lasă un răspuns

