Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Pe data de 20 Noiembrie 2009 se va lansa unul dintre cele mai asteptate filme din acest an, si anume New Moon, el reprezinta ecranizarea celei de a doua carti din seria Twilight, scrise de Stephenie Meyer, in total fiind 4 volume.

Click here for download. Aici este New Moon Saga, filmul la o calitate Xvid, si este FARA PAROLA!!!
Sau click aici.
The film is deposited at thepiratebay.org, not on my blog, so I decline any responsibility for downloading the video.
Out of respect for those who made the film, you must buy it, otherwise obey laws of copyright.

Galerie foto – Photo Gallery
new-moon-poster-new-moon-movie-download
new moon -galerie
jacob
new-moon-picture

Comments on: "Twilight New Moon – Download" (22)

  1. Pablo Escobar said:

    am si io o intrebare intrebatoare, dupa ce am downloadat filmu cu torrent, cum il dezarhivez, ca cere nustiu ce CD… si nu merge

  2. frate vreau sa descarc si eu new moon dar nuj de unde sal ea ajutatima va rog id meu iuli_marin42

  3. vreu si eu filmul e cel mai tare

  4. vreau si eu filmul

  5. Filmul este bestial si efectele precum si noile personaje aduc si mai multa intensitate scenelor…….

  6. ete super fain filmul ,il vreau si eu…….

  7. va rog frumos spuneti-mi si mie de unde pot downloada new moon……….pe alte sit-uri sunt publicate comentarii in care se spune ca au vazut filmul etc etc…….. dar eu nu il gasesc nicaieri…..pls help:(

  8. Stie cineva care este parola?

  9. Am dld si’mi cere password. Help!

  10. cine imi zice si mie care e parola ?:(( HELP !!

  11. am dat sa trag s ieu filmul dar o subtitrare stie careva de unde pot lua ??
    un link sau ceva.
    va multumesc

  12. vreau si eu codul…m-am chinuit o gramada sa il descarc si nu imi merge din cauza parolei:((:((ce idiotenie de ce ia pus parola????…si ma mai pune sa mai si platesc cu credit pentru ami face cont pe spybay sau cum draqu se numeste…asa ca va rog frumos..postati si voi parooola…..sau astept un email la vali_18gl@yahoo.com

  13. daca are toata lumea probleme cu parola de ce nu o afisati alaturi de downloadul filmului si trebuie sa dam id-ul? nu mi se pare corect. Totusi astept parola aceia

  14. pitbulu92 said:

    dupa o dupa amiaza plina de draci as vrea sa va zic passwordul …… passwordul este : amurg ……. vizionare placuta … sper k v-am fost de folos

  15. credeti ca daca as sti parola nu as pune-o sa o folositi si voi?:D oricum torrentul acest contine cu siguranta filmul new moon:)

  16. gata varianta asta de film nu are cod, doar ca e cam rip pentru o varianta mai buna nu exista:)

  17. Am postat filmul fara parola!

  18. parola ..amurg nu functioneaza….vreau si eu parola filmului new moon- twilight 3 2010 plz cn o are?

  19. salut stie cineva parola de la twilight 4

Lasă un răspuns

