Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

De un timp prin Europa umbla mitul gripei porcine, unii oameni mor, altii supravetuiesc, ceea ce este cert este ca se extinde foarte rapid. Ma intreb acaesta asa zisa gripa porcina chiar este adevarata, adica exista acel virus prea mult vehiculat?! sau este un mit la fel ca si gripa aviara. Un mit care a adus multi bani pentru companiile farmceutice din lume. In fiecare zi pe internet si pe la televizor putem vedea noi cazuri de asa zise victime. Ma uitam astazi pe harta judetelor afectate de gripa porcina si am observat ceva ciuda, sunt afectate doar judetele cu centre universitare, oare este o coincidenta sau stundetii sunt cei purtatori. Cel putin la mine la Iasi asa se vehiculeza ideea, ca niste studenti portughezi au adus acest virus, care mai sunt si colegii cu mine, norocosi sau nu noi colegii lor nu avem nimic.
masca gripa porcina
Pentru a prevenii acest virus a aparut un vaccin miraculos, vaccin pe care cateva ONG-uri cu oameni fara lipsa de ocupatie si informare, nu il indica nici in ruptul capului. Acuma stau si ma intreb oare cei care au scos acel vaccin chiar atat de incostienti au fost?! incat sa puna in pericol mii de vieti?! Pe de alta parte cei care detin farmacii  au o afacere foarte profitabila ina cest moment am vazut ca vand masti de protectie, masti care in mod normal costa 20 de bani, ei le vand si la 2 lei bucata, acest lucru nu vi se pare a fi o mare hotie?!

Voi ce parere aveti despre Gripa Porcina si despre Vaccinul impotriva Gripei Porcine?

Comments on: "Gripa porcina – mit sau realitate, te vei vaccina?" (3)

  1. eu de meserie sunt asistenta la sala de operatie,,gripa asta pentru mine nu exista.cunosc dr. care poarta masti si in masina, dar altii nu se vaccineaza *din principiu* mi-a zis d-na de la sanipid.deci totul tine de decizia noastra, mai ales ca suntem printre cei vizati la vaccinare. eu am zis ca am si eu un principiu, si nu ma vaccinez, cunosc bine cum lucreaza imunitatea, iar un vaccin indiferent de care il slabeste. sincer eu nu am facut nici un vaccin pentru nici o forma de gripa.este multa valva pe net, si nu cred ca se face fum fara foc , parerea mea.

  2. dar am spus nu ma vaccinez!!!!!!!!

  3. elena bacau said:

    mie mie frica sa ma vacinez pentru ca mor dar oricum ma voi vaccina

Lasă un răspuns

