Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!


Cei de la Softonic, proprietarii binecunoscutului movie-player BS Player au lansat de curand o versiune gratuita de player care are o facilitate deosebita fata de alte playere, mai buna decat si cea oferita VLC Player, ea ti cauta automat subtitrarea la filmul pe care l-ai deschis cu playerul lor. Sa zicem ca am downloadat filmul Twilight New Moon, iar fiindca este foarte nou cu siguranta inca nu vom gasi subtitrarea, in momentul in care am deschis filmul cu BS Player, in coltul din dreapta jos al ecranului va aparea un mesaj care zice : „Searching subtitles for Twilight New Moon…„, in momentul in care a gasit toate subtitrarile pentru Twilight New Moon, pe ecran iti va aparea o lista de subtitrari(mai exact toate subtitrarile disponibile, in toate limbile), iar tu o vei alege de exemplu pe cea in limba romana. Odata ce ti-ai ales subtitrarea te vei putea uita in voie la film.
Programul poate fi downloadat de aici.

Comments on: "Subtitrare gratuita pentru orice film – subtitrare New Moon de exemplu" (6)

  1. Foarte tare, nu stiam, thanks for the info, o sa incerc si eu 😉

    • Sa sti ca e foarte bun, te scuteste de cautare de cateva minute pe net, el o face in vreo 30 de secunde:D, plus ca BS Playerul mai are optiune de reglare frame rate-ului, il recomand:)) dar eu sunt fan MPlayer:)) nu are nevoie de codecuri sau rahaturi de genu merge pe orice format video/audio:D

  2. buna.am o saptamana de cand incerc sa descarc luna noua si nici un rezultat.tot ce am gasit a fost cu bani si doar anumite carduri de care eu nu dispun.ce sa fac?pana si pe tourent imi cere bani

  3. gasesti pe http://www.isohunt.com, e versiunea CAM, da e vizionabila, daca nu mai ai rabdare pan apar alte versiuni

  4. elena acela nu este un torrent bun. am luat si eu teapa asa:P

Lasă un răspuns

