Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Aici gasesti un link pentru torrentul cu Twilight New Moon.

Click aici pentru a download. AICI E FILMUL NEW MOON SAGA LA O CALITATE XVID SI ESTE FARA PAROLA!!
Sau click aici.
new-moon-movie-download

Here you can find a torrent link for Twilight New Moon.

Click here for download.

The film is deposited at thepiratebay.org, not on my blog, so I decline any responsibility for downloading the video.

Out of respect for those who made the film, you must buy it, otherwise obey laws of copyright.

Comments on: "Download Twilight New Moon Free" (24)

  1. As vrea sa stiu daca esti de acord sa adaugi linkul http://nospam la blogroll cu numele Stop Prostia. Daca esti de acord lasa un cometariu aici http://nospam cu numele si linkul cu care vrei sa fii adaugat pe blog.

    • O sa te adaug in momentul in care o sa ai si tu un pagerank cat de cat apropiat de al meu, pentru ca altfel ar dauna grav la pagerank-ul blog-ului meu.

  2. Salut,

    Am downloadat filmul iar arhiva are parola, u ai downloadat filmul sau ai postat fara sa verifici? Page rank-ul nu va fi afectat, in orice moment poate pune cineva link-uri de pe bloguri noi catre tine si nu se va intampla nimic.

  3. Salut,

    Am pus postul in momentul in care se downloada filmul, l-am downloadat si am dat sa deschid dupa cateva ore:)) sper sa gasesc si o parola pe care o sa o postez aici cat de curand.

    @pagerank: Daca pune link catre mine nu mi va fi afectat, dar DACA PUN EU link catre el VA FI AFECTAT! Cunosc destul de bine regulele de SEO.

    Apropo, nu vrei sa facem schimb de link-uri?

  4. Link-ul tau a fost adaugat

  5. Este filmul bun aici si in varianta DVD Rip pe deasupra:)) vizionare placuta:D

  6. Deci care e parola?

  7. Sal Dr. Parazitu ne zici te rog frumos parola?

  8. Sal,frate cum descarc filmul ca dau clicp pe linkul download,se deschide o nuoua pagina si imi spune ca nu am specificat nuj ce…

  9. spune`ne parola te rugam 😀 . cat mai repede daca se poate 😐 😦 . te rugam frumos zi`ne parola .

    mai nu mai are parola:P downloadeaza de pe linkul nou

  10. eventual daca as putea sa`l downloadez …..nu merge sa`l downloadez ca zice nuj ce „No input file specified. ” :-?? downloadeaza tu daca poti

    eu l-am dowloadat dimineata si merge filmul, e la o calitate:X, o fi sters careva link-ul de download….

    • poti sa`mi dai si mie torrentu pe idu carinutza_94 ? te rooog :X iti raman profund indatorata .

  11. ………parolaaaaaa :|:| sau macar filmu fara cod sa fie unu bun 8-|

  12. :|:|care imi da si mie torrentu bun fara parola ? :):)va roog . am scris idu mai sus

    este pus fara parola filmul:D dati click unde scrie download

  13. e de calitate buna ? sau e cam…….:|
    mersi mult>:D<

  14. sa mor eu. toti se lauda ca au vazut filmu. fratilor . in loc sa va laudati.. va e greu sa ne lasati si noua parola aia belstemata?

    daca tu nu sti sa folosesti torrentul e problema ta:P ti-am dat link-ul mura in gura si nu cere nici o parola:)

  15. Cel mai tare film…..;)

  16. TY TY vere instaleaza …U torentul…….si asa il potzi lua

  17. Watch Movie's Online For Free said:

    I have found this site where you can watch the movie twilight new saga: New Moon at this site and it works great http://watchmoviestreamtv.com/the-twilight-saga-new-moon.html

  18. karenmaver said:

    I found this site and the movie is in good quality : You can watch it on http://watchnewmoonmovie.com

  19. greenbaret said:

    film in versiunea cam…calitate 0, prefer sa astept pana se gaseste cineva sa puna un dvd rip..

  20. ba!CARE SINTETZI DESTEPTZI SCFRIETZI IN NUMELE LU DUMNEZEU PAROLA!P-A-R-O-L-A!!!!!!!!!!SAU…PUNETZI UN FILM KRE SA MEARGA!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

