Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Ca sunt dezamagit de tara in care traiesc toata lumea care ma cunoaste stie, ca sunt dezamagit si de o parte din asa zisii priteni aflati acuma:)) Va intrebati de ce am ajuns la concluzia aceasta?! Haideti sa va povestesc putin cum stau lucrurile, eu sunt genul mai putin egoist, genul care ajuta pe toata lumea la nevoie, fie ca merita fie ca nu, daca nu ma credeti, intrebati-o pe iubita mea, cu siguranta va confirma ceea ce zic. Printre cunoscutii mei pe care pe unii pana de curand i numeam prieteni se afla mai multi baieti in curs de specializare in Web Developement si multe alte chestii de IT, si eu sunt unul care am dovedit la multi ca am cunostinte solide in multe ramuri ale IT-ului, de unde si pana unde legatura cu prietenii?! O zi simpla…stau la laptop si muncesc, conectat intre timp si pe YM…pac:”…man ma ajuti si pe mine cu o chestie, vreau sa fac un script care sa faca asta… ” ,”…am si eu o problema cu site-ul X nu imi afiseaza corect in IE…”,”…”, si multe alte chestii de genul acesta…evident ca imi rup din timpul meu de lucru si raspund cu respect la intrebari, le dau sfaturi etc, intr-un cuvant ii ajut. Zilele astea a venit randul meu sa cer ajutorul unora dintre ei, la unii sa ma ajute contra cost, la altii sa ma ajute altfel…dar sa vezi parca traiesc in Romania, unii ma mint cu nerusinare ca nu pot, altii se scuza respectuos ca  stiu eu ce…dar nici unul nu a fost in stare sa ma ajute din cei pentru care am fost domn in trecut….Voi daca ati fi in locul meu cum ati numi astfel de oameni?! Prieteni ?! In nici un caz, chiar daca cu unii ma stiu de o viata…

Comments on: "Prieteni la nevoie…cand au ei nevoie de mine…" (8)

  1. Trece-i pe lista pe „prieteni” si urmatoarea data nu mai vine Mos Craciun la ei. Da-i in lupare de bolanzi!

  2. Promit ca o sa scriu la Mos Craciun sa le taie ratia de anul acesta:))

  3. Si eu am luat-o in freza de multe ori dar nici o data repetat de la aceeasi persoana. Am eu grija sa il trec pe lista si urmatoarea data…

  4. La modul asta nu am patit-o dar am avut si eu destule dezamagiri si am ajuns sa-mi dau seama ca din 10 oameni doar 1 sau 2 erau prieteni pe bune. Cu timpul cand chiar ajungi sa ai nevoie de ei iti cam dai seama in ce oala sa-l bagi pe fiecare. By the way, daca tot aveai probleme de programare/web pe mine de ce nu m-ai intrebat? 😀

  5. Nu aveam eu probleme de programare web, lucram la o chestie si am vorbit cu un tip care stiam ca e bun in ce aveam eu nevoie care mi-a garantat ca imi face un video de profesionist cand a venit deadline-ul preda daca ai ce:)) evident nu era for freee…ma ducea cu zaharelu:)

    Oricum tie iti raman dator vandut ca de la tine si cu tine cat am lucrat am invatat o tona in programarea web:)thnx:D

  6. @ionutz In vremurile cand eram un incepator cu ambitie mare, intrebam si eu in stanga si in dreapta, si pe tine, si pe alex, si pe altii cu experienta, la randul meu imi place sa ajut si eu pe cei care vad ca au ambitia mea de altadata de a invata de toate din IT, dar cand vad cat de marlani pot fi unii imi vine sa-i scuip sincer…

  7. Te cred si te inteleg. Acuma ca idee, eu unul ca sa nu ma trezesc in ziua deadline-ului cu treaba nefacuta imi place sa-l intreb pe respectivul de progres si sa mai vad cum arata si in stari intermediare, inainte de deadline. Oricum, bafta si spor si la cat mai putin d-asia, marlani 😉

  8. Cata dreptate ai!

Lasă un răspuns

