Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!


Comments on: "Dan Brown – Simbolul Pierdut Download PDF" (196)

  1. Georgiana said:

    Eu as dori cartea in format pdf daca se poate te rog. Merci frumos.

    • as dori si eu ,daca se poate, „Simbolul pierdut”de Dan Brown,format pdf,in limba romana.
      multumesc!

  2. Buna, vreau si eu aceasta carte, ia-mi adresa de email de la comentariu si trimitemi-o si mie.
    Multumesc mult.

    • just me said:

      Buna seara! Nu stiu daca toti cei care au solicitat aceasta carte in limba romana au si primit-o, dar ma alatur si eu lor. Daca este posibil sa primesc si eu aceasta carte… adresa mea de mail este look4to@ymail.com. Multumesc mult!
      Sarbatori binecuvantate!

  3. as dori si eu cartea la adresa de mail de la comm.
    multumesc mult

  4. Daca e varianta in romana , te rog sa mi-o trimiti pe mail. Multumesc anticipat

  5. salut,doresc si eu cartea in format pdf,i-am adresa de la comentariu,multumesc.

  6. as dori si eu cartea in format pdf daca este in romana.multumesc anticipat.o zi buna.
    emma_999@hotmail.com

  7. Buna!as dori si eu cartea in format pdf.multumesc mult!

  8. Servus!
    As dori si eu cartea in format pdf. Multumesc anticipat!:)

  9. daca se poate cartea, va multumesc – o viatza frumoasa si linistita va doresc

  10. imi trimite si mie cineva cartea??
    multumesc

  11. Buna!as dori si eu cartea in format pdf.multumesc mult!

  12. laurentiu said:

    Salut,daca ai bunavointa sa-mi trimiti si mie cartea eu trimit un vin bun:D

  13. buna…imi doresc tare mult sa citesc Simbolul pierdut…..daca este versiunea in lb romana te rog trimite-mi-o si mie…..multumesc mult.

  14. Ma alatur si eu celor care ar dori cartea in format pdf. Multumesc! Sanatate!

  15. Buna! As dori si eu aceasta carte in format pdf, daca este in limba romana. Cu multumiri anticipate!

  16. imi poti trimite si mie cartea?merci

  17. valizbagan said:

    buna. mi-as dori simbolul pierdut in format pdf in romana. am citit pina acum toate cartile lui dan brown si caut de mult timp simbolul.
    multumesc.

  18. As dori si eu cartea in format pdf ( Lb. Romana). Multumesc anticipat!

  19. PAUN ANGHEL said:

    Am descoperit de curand Codul lui Davinci si Ingeri si demoni. As dori sa citesc si Simbolul pierdut. Multumesc !

  20. As dori si eu cartea in format pdf ( Lb. Romana). Multumesc mult

  21. Buna

    Felicitari pt initiativa. M ar interesa si pe mine cartea, daca e in limba romana.

    Multumiri anticipate

    Adi

  22. As dori si eu cartea in format pdf ( Lb. Romana).
    Multumesc mult

  23. Salutari, ti-as fi recunoscator daca mi-ai trimite si mie cartea.

  24. As dori si eu cartea in format pdf ( Lb. Romana). Multumesc mult

  25. Veicu Alexandra said:

    Cred ca e foarte tare cartea, si as vrea si eu cartea in format pdf. Multumesc!

  26. daca este posibil, abia astept sa citesc si eu aceasta carte celebra. admir foarte mult actualitatea stilului lui Dan Brown. Multumesc

  27. salut, sunt foarte curios sa aflu daca brown isi poate mentine echilibrul in varful piramidei (masonice sau nu). As dori varianta in romana pdf, merci frumos!

  28. salut
    As dori sa citesc si eu Simbolul pierdut .
    Ai putea s-o primesc pe mail.
    Multumesc.

  29. As dori si eu cartea daca este in lb. romana. Merci

  30. Daca se poate as dori si eu sa primesc pe mail cartea Simbolul pierdut .. multumesc anticipat

  31. Salut ! Evident daca se poate as dori si
    eu Simbolul pierdut (in lb. romana)

  32. Buna. As dori si eu cartea in pdf pls 😀

  33. Sal.
    Daca se poate, trimite-mi si mie cartea in format pdf, de preferabil limba romana.
    * adresa poti sa o iei de la comment.

  34. Te rog frumos trimite-mi si mie cartea.Multumesc anticipat!

  35. Salut
    Trimite si mie cartea te rog daca o ai,in romana

    Multumesc mult!

  36. Salut
    Daca se poate, trimite-mi si mie cartea in format pdf, de preferabil limba romana.
    Multumesc Frumos (stefan.alecu85@gmail.com)

  37. As dori si eu cartea in format pdf ( Lb. Romana). Multumesc anticipat!

  38. vreau si eu cartea te rog, ms frumos anticipat

  39. Buna , te rog daca se poate, trimite-mi si mie cartea in format pdf, daca e in limba romana.
    Multumesc mult , o zi cat mai frumoasa iti doresc

  40. stratovarioos said:

    Caut de multa vreme cartea asta, dar nu am gasit-o pe net pana acum. M-as bucura foarte mult sa pot sa o citesc, pentru ca sunt fan Dan Brown. Asa ca, te rog trimite-mi si mie cartea in format *.pdf.
    Multumesc!

  41. V-as ruga sa-mi trimiteti si mie cartea cat mai repede posibil.
    Alese multumiri.

  42. Se poate?
    Multumesc

  43. sunteti on line?

  44. puteti sa-mi trimiteti si mie cartea lui Dan Brown Simbolul Pierdut?
    multumesc

  45. pentru trimitere carte Simbolul pierdut: pharesdan@hotmail.com

  46. exista posibilitatea sa am cartea?

  47. vreau si eu cartea te rog, ms frumos anticipat

  48. Toata stima pentru punerea la dispozitie a acestei carti. Este singura pe care nu am citit-o, asa ca te rog….daca se poate….astept cu nerabdare si RESPECT pentru gestul tau!!!!!

  49. Este interesant blogul tau.As dori cartea simbolul pierdut cum o pot obtine?

  50. Lasa0mi si mie cartea te rog la adresa de la comentariu.

  51. as vrea cartea neaparat in format pdf!!!
    merci anticipat

  52. Raris Alexandra said:

    superrr vreau si eu! 😀 am citit de la dan brown si codul lui davinci si ingeri si demoni. geniall te rog trim si mie pdf-ul astaa :X

  53. am inteles ca este o carte foarte interesanta as dori sa o citesc si eu (pdf) multumesc

  54. Este de apreciat gestul tau. Daca poti, trimite-mi te rog si mie cartea pe adresa de mail.
    Multumesc anticipat

  55. Tot respectul pentru punerea la dispozitie a acestei carti . Trimite-mi te rog si mie cartea pe adresa de mail daca se poate daca nu poate ai alta solutie , un link , ceva .

  56. vasile said:

    Sunt mare fan Dan Brown. Poti sa-mi trimiti si mie cartea pe e-mail?:D
    Multumesc anticipat

  57. Daniel said:

    Daca ai versiunea in romana te rog sa mi-o trimiti si mie. Multumesc

  58. SunTzu said:

    Am citit cam toate cartile lui Dan Brown,Fortareata digitala,Cartea Cheala(in engleza),Codul lui DaVinci,Ingeri si demoni.pot spune ca cel mai mult mi-a placut codul.Daca poti trimite-mi cartea pe email.MS

  59. Dali Andreea said:

    buna. eu am cartea simbolul pierdut in format pdf dar este in limba engleza. M-ai ajuta enorm daca ai varianta in lb. romana…asa as temrina cartea mai repede si m-as apuca de invatat pentru licenta :))

    • Leonard said:

      buna, poti sa mi trimiti te rog varianta in engleza si pe cea in romana daca o ai? ms

  60. mihaela said:

    buna,

    as dori si eu cartea, te rog daca se poate sa mi-o trimiti si mie. Multumesc,

  61. Traian said:

    Mi’o poti „imprumuta” si mie? Multumesc! 🙂

  62. Ma alatur restului de fani … cititori de limba romana a lui Brown.
    Astept recunoscator o veste …
    Ms.

  63. Kovacs Anca Alexandra said:

    as dori si eu cartea, ffff mult, daca se poate, te rog frumos sa mi-o trimiti si mie.Multumesc anticipat.

  64. Multumesc mult pentru amabilitatea de a-mi trimite cartea.Felicitari pentru site

  65. daca se poate cartea, va multumesc – o viatza frumoasa si linistita va doresc

  66. salut
    daca are cineva cartea in format pdf .. doc … rog sa trimita la adresa budoryu2002@yahoo.com
    multumesc anticipat

  67. as dori si eu cartea dak e in lb romana.ms!

  68. Colceriu said:

    Buna!as dori si eu cartea in format pdf.multumesc mult!

  69. Cristian said:

    Buna! doresc si eu cartea in format pdf 🙂 .. multumesc anticipat

  70. Sal, vreau si eu cartea daca se poate, pls.
    Astept un semn de la tine, ms.

  71. florin said:

    Buna!as dori si eu cartea in format pdf.multumesc mult!

  72. Marius said:

    Banuiesc ca si acest roman este la fel de antrenant ca si predecesoarele lui. Va rog daca aveti posibilitate sa imi trimiteti si mie o copie pdf.
    Cu multumiri,
    SM

  73. STAN ANDREEA said:

    AS DORI SI EU CARTEA IN FORMAT PDF TE ROG MULT DACA SE POATE.MERSI FRUMOS

  74. Ispas Vlad said:

    As vrea si eu cartea in pdf.

  75. Lucian said:

    Ar fi super daca mi-ai putea trimite cartea in format PDF, in limba romana (lucian.tt@gmail.com).
    Multumesc frumos.
    Lucian

  76. As dori si eu cartea in format pdf in limba romana.Multumesc anticipat!

  77. Buna,
    As dori si eu cartea in format Pdf in limba romana, o caut de ceva vreme.
    Multumesc anticipat
    O zi cat mai buna sa ai.

  78. Alynutzaa said:

    Buna. As dorii si eu dak se poate cartea in format Pdf. Am cautat o in ultimul timp si nu am gasit o. Vreau sa vad dak merita sa o cumpar sau nu. Multumesc. Pupik

  79. te rog, ma poti ajuta si pe mine cu cartea? multumesc anticipat

  80. Salut,doresc si eu cartea,te rog trimiteo la adresa octavtavi7@yahoo.com .Multumesc anticipat.

  81. MIHAELA said:

    As dori si eu cartea in format pdf. va rog, varianta in lb. romana. Multumesc.

  82. Un gest frumos din partea ta! Abia astept sa-mi trimiti cartea si mie; pdf, etc Multumesc anticipat!

  83. Te rog mult, trimite-mi si mie cartea.
    Multumesc

    Ada

  84. dumitriu florina said:

    Buna ziua, as dori si eu foarte mult sa imi trimiteti cartea in format pdf.
    Multumesc!

    • dumitriu florina said:

      va rog sa luati in considerare si cererea mea, multumesc mult!

  85. tofan paula said:

    AM CITIT APROXIMATIV TOATE ROMANELE LUI DAN BROWN.E CEL MAI TARE SCRIITOR LA ORA ACTUALA.VREAU SI EU ”SIMBOLUL PIERDUT”

  86. Razvan said:

    Buna, as dori si eu foarte mult sa imi trimiteti cartea in format pdf.
    Multumesc!

  87. Luciana said:

    Buna! Imi doresc foarte cu mult sa citesc cartea…multumesc mult ! e un gest frumos din partea ta

  88. vallery said:

    Buna! As dori si eu cartea in format pdf, daca se poate . Multumesc mult!

  89. Buna, as dori si eu cartea daca se mai poate. Multumesc frumos!

  90. Buna! As dori si eu cartea in format pdf, in limba romana daca se poate . Multumesc mult!

  91. rada222002 said:

    as dori si eu ,daca se poate, “Simbolul pierdut”de Dan Brown,format pdf sau word in limba romana.
    multumesc!

  92. haidau edmond said:

    as dori si eu cartea

  93. Buna,
    As dori si eu cartea daca e in format pdf in limba romana
    Multumesc anticipat.

  94. Salut…..se poate sa imi spui de unde iau si eu cartea in limba romana?

  95. Buna! As dori si eu cartea in format pdf, in limba romana daca se poate . Multumesc mult!

  96. As dori si eu cartea. Merci.

  97. bogdan said:

    salut!as dori si eu cartea daca se poate!cu multumiri anticipate!

  98. Rwuanna said:

    Daca cumva chiar aveti pdf-ul, va rog tare mult daca puteti sa mi-l trimiteti pe adresa rwuanna@yahoo.com multumesc mult

  99. Shogun said:

    tare m-as bucura sa pot citi aceasta carte. din pacate sunt pe partea cealalta de glob pamantesc la vreo 15800 km departare de romanika si bastinasii la capitolul cultura stau tare prost. Daca se poate sa mi-o trimiteti pe net zic saru’mana

  100. multumesc daca poti trimite cartea in romana

  101. As dori si eu cartea daca se poate. Multumesc anticipat.

  102. Vreau şi eu această carte prieteni! Merci!

  103. ProLogic said:

    Salut. Vreau si eu cartea „Simbolul pierdut”, daca se poate . Multumesc!

  104. florica andreia said:

    as dori si eu daca se poate, cartea simbolul pierdut a lui dan brown ca si cadou de 8 martie pentru mama mea ca e mare fan al scriitorului .i-a citit toate cartile in format electronic si ar vrea sa-si completeze colectia.
    multumim.

  105. Bianca said:

    As dori si eu cartea in format PDF si daca ai cumva si „Ingeri si Demoni”. Multumesc mult!

  106. Buna,

    Daca e varianta in limba romana (Dan Brown-Simbolul pierdut), te rog, trimite-mi-o si mie la adresa de mail lasata. Merci mult.

  107. Sharlote said:

    Ciao, doresc si eu cartea in format pdf, adresa mea de mail este: osarolta@yahoo.com, multumesc mult.

  108. esperance said:

    salut! imi doresc foarte mult cartea, merci anticipat!

  109. carmen said:

    Buna,
    As dori si eu cartea in format pdf. Multumesc mult

  110. buna
    As dori si eu cartea ” simbolul pierdut” in lb romana , daca se poate
    multumesc anticipat

  111. adresa de e-mail este zmau_anca@yahoo.com
    Multumesc anticipat

  112. As dori si eu cartea „Simbolul Pierdut” ,de Dan Brown in format digital.Adresa de mail este urmatoarea : ra_marcu@yahoo.com. Multumesc anticipat

  113. Pti, te rog, sa-mi trimiti si mie cartea in format electronic? Nu lucrez din octombrie 2009 si nu-mi permit sa o cumpar.

    Multumesc frumos.

  114. Multumesc si eu deasemenea anticipat!
    un gest frumos!

  115. Buna. As dori si eu cartea Simbolul pierdut in format electronic. Multumesc mult de tot!
    Adresa mea de mail este alynna_1885@yahoo.com

  116. te rog sa imi trimiti si mie cartea .multumesc.

  117. Imi trimite si mie cineva cartea, va rog? Multumesc anticipat! mail: negrila_alin@yahoo.com

  118. are cineva cartea simbolul pierdut in orice format? o vreau si eu. multumesc

  119. Black Brain said:

    buna, ma alatur si eu acestei liste lungi de solicitanti ai simbolului pierdut in format electronic, cu rugamintea de a-mi fi trimisa pe e-mail de catre oricine o detine. Adresa: monsieurx69@yahoo.com. Mersi fain!

  120. salut, as dori foarte mult acesta carte in format pdf,trimiteti pe posta enzoforever@rambler.ru, mersi anticipat,

  121. prieten bun said:

    Am nimerit aici la tine dupa ce am cerut lui google „ce inseamna spam”…tocmai ce ma inregistrasem pe un site care dadea 1$ pe click si recunosc ca am pus nitel botul…dar acum dupa ce am citit sfatul tau….mi-e cam naspa ca m-am lasat capcanit…
    Cind ai timp te rog sa-mi trimiti si mie cartea pdf in romana la unfbunprieten@yahoo.com
    Salut si multumesc….o sa mai trec pe la tine am vazut ca ai multe lucruri interesante…

  122. Se poate sa imi trimiti si mie te rog frumos cartea in limba romana? Adresa mea e fecheteionel[at]yahoo.com . Multumesc mult! Raman dator!

  123. Leonard said:

    Salut,

    As dori si eu cartea in format pdf.

    Multumesc anticipat.

  124. go

  125. mariann said:

    As dori daca se poate cartea Simbolul Pierdut in format pdf.
    Multumesc anticipat!

  126. buna! as dori si eu, daca se poate, sa imi trimiti si mie pe mail cartea. multumiri anticipate!

  127. Alexandra Constatin said:

    salut
    daca are cineva cartea in orice format, in lb engleza sau romana il rog sa mi-o trimita si mie la adresa alexa_ctin@yahoo.com
    mersic mult.

  128. Sa imi trimiti si mie pe adresa de email cartea, daca o ai in varianta in limba romana. Apreciez gestul tau…

  129. De unde sa iau si eu cartea in format electronic?

  130. As dori si eu cartea pdf, daca se poate.Orice alt format este ok.Multumesc

  131. As vrea si eu Simbolul pierdut. Abia astept sa o citesc. Daca poti, te rog trimite-mi-o si mie prin email.
    😉

  132. Buna. As vrea si eu cartea in format electronic, in Lb. romana, daca se poate. Ti-as ramane dator. Ms anticipat

  133. ilinca adrian said:

    as dori si eu cartea in format pdf . Multumesc frumos . adresa de e-mail este ilincaadrian@gmail.com

  134. As dori si eu Simbolul pierdut. Abia astept sa o citesc. Daca poti, te rog trimite-mi-o si mie prin email.
    Multumesc anticipat

  135. Georgel said:

    Pot sa imi trimiti si mie te rog frumos cartea in format pdf limba romana.
    Multumesc frumos.

  136. antonia said:

    te rog vreau si eu cartea in format electronic in limba romana.multumesc anticipat

  137. daca ai Simbolul pierdut in lb.romana, as vrea-o si eu, te rog. multumesc

  138. Mi-ar placea sa citesc Simbolul Pierdut de Dan Brown in format pdf. Multumesc

  139. doresc si eu cartea va rog in format pdf.multumesc

  140. sal. vreau „simbolul pierdut” in limba romana (pdf). ms. anticipat.

  141. Ciao. Te rog daca pot sa imi trimiti si mie cartea pe mail. Stima!

  142. Dan Maryus said:

    As dori si eu cartea. Mi-o poti trimite la adresa de la comment?
    Multumesc

  143. Salut. as dori si eu cartea in format pdf la adresa din comm….

    mersi anticipat

    respecte

  144. Salutare. Va rog si eu sa imi trimiteti un exemplar in format PDF. Multumesc.

  145. Catalin Meraru said:

    As dori si eu cartea daca se poate. Adresa de e-mail : catalin.meraru@gmail.com

  146. deci si eu vreau un exemplar in format pdf!!!! dako_forreal@yahoo.com mersi anticipat

  147. babutza said:

    Cum as putea avea cartea?
    Va multumesc

  148. salut, ma ajuta si pe mine cineva cu dl cartii(in lb romana ) ? ma tot uit de ceva vreme si nu reusesc .. !!! va multumesc !!

  149. catalin said:

    as dori si eu cartea in format pdf te rog
    multam fain

  150. salut!!!
    As dori si eu cartea pdf in limba romana
    Ms anticipat
    mail: wasea666@yahoo.com

  151. Buna

    Daca poti sa-mi dai si mie cartea in lb romana ar fi minunat

    Multumesc foarte mult

  152. sal. vreau “simbolul pierdut” in limba romana (pdf). ms. anticipat.

  153. daca ai putea sa mi o trimiti si mie te rog, ar fi super. stiu ca te au innebunit toti cu requesturi de genul, eu am inceput o si am ajuns la jumate, dar am uitat cartea la brasov si acum nu stiu cum sa mai fac rost de alta, iar inca 700 de mii nu sunt o optiune. multumesc frumos

  154. Te rog, trimite-mi si mie simbolul in romana

  155. doctore, da-mi si mie cartea, sa citeasca si mintea mea ceva, ca in magazine costul cartii depaseste bugetul meu. danke!

  156. as dori si eu cartea in lb romana plsssssssssssssssssssssssssssss….ms mult!!!

  157. Salut. imi poti tr si mie un exemplar pls? enna65@yahoo.com

  158. Roulette said:

    Ah , as dori si eu cartea , format Pdf. Pretty Please.N-am preferinta in ce varianta , romana sau engleza , dar ar fi mai ok daca ai trimite-o pe mail pe-aia in romana.

  159. As dori si eu Simbolul pierdut, in format Pdf sau word…Multumesc mult!

  160. As dori si eu cartea simbolul pierdut in (limba romana).Multumesc anticipat

  161. As dori si eu cartea simbolul pierdut in limba romana.Multumesc anticipat

  162. as dori si eu cartea in format pdf daca este in romana la adresa ioan.argus@gmail.com .multumesc anticipat

  163. Daca se poate as dori si eu carte in format pdf in romana.
    Multumesc anticipat!!!

  164. Marian said:

    Vreau si eu ” simbolul pierdut”. Multumesc! muntianu.marian@gmail.com

  165. As dori si eu aceasta carte daca se poate , multumesc .

  166. Cristi said:

    Daca se poate as dori si eu cartea simbolul pierdutin format pdf in romana.
    cristihorga@gmail.com
    Multumesc anticipat!!!

  167. ene cristian said:

    sal
    as dori si eu cartea in format pdf
    mersi mult

  168. Cristina said:

    Te rog, vreau si eu cartea. Daca e in lb. romana, e ok, daca nu, in original. Merci

  169. Tudor Micu said:

    Salut , nu ma descurc deloc sa descarc cartea in format pdf. Te rog sa imi trasezi niste instructiuni cu sa descarc , sau , daca esti amabil o poti trimite pe mailul meu . Multumesc mult de tot

  170. claudia said:

    as dori si eu cartea simbolul pierdut in pdf varianta in romana
    poti sa mi o trimiti te rog
    e mail simon_clau24@yahoo.com

  171. As dori si eu cartea in format pdf……multumesc anticipat … o vara frumoasa !!!

  172. bogdan said:

    salut daca ai putea sa-mio trimiti si mie cartea Simbolul pierdut in format pdf. ti0-as fii super indatorat, am cautat-o peste tot dar din pacate nu am gasit. Adresa mea este therion_ro@yahoo.com Multumesc

  173. marian said:

    Salut,

    Puteti sa-mi trimite-ti si mie cartea pe mmangiru@yahoo.com.

  174. Crina said:

    Buna…as dori si eu cartea te rog. Poti sa mi-o trimiti in pdf varianta romana? Ms crini_livi@yahoo.com

  175. Buna. Sa inteleg ca ai romanul asta in format electronic? 😕 Nu vad linkul de downloadare asa ca presupun ca trebuie sa-l cer direct de la tine. Asadar, mi-l poti da si mie, te rog? Multumesc frumos!

  176. Buna, puteti sa imi trimiteti si mie cartea „Simbolul pierdut” de Dan Brown in romana, in pdf, doresc sa am cartea si in format electronic, multumesc anticipat.
    email: boldan_vlad@yahoo.com

  177. Florina said:

    As dori si eu ,daca se poate, “Simbolul pierdut”de Dan Brown,format pdf,in limba romana.
    multumesc!

  178. Florina said:

    as dori si eu ,daca se poate, “Simbolul pierdut”de Dan Brown,format pdf,in limba romana.
    adresa mea este florinana96@yahoo.com Multumesc!

  179. As dori si eu cartea “Simbolul pierdut” de Dan Brown pe adresa ancutoiu_ab@yahoo.com.
    Multumesc
    Anca

  180. Buna,

    vad ca sunt foarte multe cereri ptr a primi aceasta carte. La fel ca ei ma alatur si eu. O caut de ceva vreme si nu o gasesc. Cine o are va rog mult sa mio trimiteti si mie pe e-mail: gherciu.olga@gmail.com

    Va multumesc mult!!!!

  181. jonson785 said:

    trimite-l vere si mie ca dau o bere!!! cucurucu01@yahoo.com

  182. mexes said:

    as dori si eu cartea. multumesc.

  183. Catalin said:

    Si mie va rog aici: naibaxx@yahoo.com Mercy!

  184. Victor Jacob said:

    Trimite-mi si mie,te rog pdf-ul.
    Multumesc

  185. rares said:

    as dori si eu Simbolul pierdut in foramt pdf.

    Mersi si multa bafta

  186. Buna dimineata, daca ai putea sa-mi trimiti si mie cartea Simbolul pierdut in format pdf. ti-as fii super indatorat, am cautat-o peste tot dar din pacate nu am gasit.

  187. gigi444 said:

    as dori si ei pdf=ul sunt pensionar si nu-mi permit s-o cumpar
    multumesc

  188. gigi444 said:

    +adresa mea radu4567@yahoo.com

Comentariile sunt închise.

