Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Gata cu absentele

Cu totii stim  ca studentii sunt oameni fara bani si ca au idei geniale pentru a-si face bani:)), ideea de jos mi s-a parut cea mai tare idee de a face bani pe care am vazut-o in ultima perioada:



Later update:P

Wtf????!! Faptul ca am scris un articol daca il pot numi asa despre un afis vazut pe un gard nu este nici o crima; in plus nu v-am catalogat si nici nu v-am criticat in nici un fel. Am zis doar ca este o idee foarte buna, pentru ca fiecare student incearca sa faca bani cum poate, asa ca nu inteleg de unde si pana unde sariti asa de cur in sus?!

Comments on: "Gata cu absentele" (6)

  1. mersi de sustinere 😀

  2. […] sau altul despre noi.  Cuzanet, Tele’M, 7est, fitzucarii, Mihaela, IasiCampus, Codrin, jln, Parazitu, Daniel, Roxana siiii, mai nou, Libertatea! Sa inteleaga toata lumea, nu ne incanta ca am aparut in […]

  3. iar citatul apartine cui? la urma urmei am raspuns fitzuicarilor, nu bloggerilor. zau, nu mai inteleg nimic.

  4. trebuie sa fii idiot sa trimit pe cineva in locul tau…daca nu te poti tine de facultate da-o dracu, da nici sa trimit unul care habar nu are, pe post de statuie…:P

  5. bine, bine. cum zici tu:D

Lasă un răspuns

