Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Doizece Neogen

Cu siguranta ca ati auzit de Neogen celebrul Brand It din Romania(desi nu este 100%), care inglobeaza job-uri, online dates, retea sociala, retea de publicitate online targetata demografica, jocuri multi player si single player etc.
Pe site-ul DoiZece.ro cei de la Neogen inglogeaza o gama larga de jocuri de noroc, in special jocuri cu carti dar si jocuri pe tabla, dar aveti posibiliatea sa jucati si alte jocuri diverse… intrati cu incredere pe acest site pentru ca este interesant.

Comments on: "Doizece Neogen" (5)

  1. ylysor85 said:

    cand ne lasati si pe noi sa jucam?de ce nu se incarca pagina?daca tot ati deschis acest site lasati ne sa jucam la orice ora.astept sa mi comunicati problema.multumesc.o zi buna va doresc.

  2. victor said:

    am trimis 1 euro pt 10 000 de pct pe nu mi-le ati dat.SUNTETI NISTE TEPARI. RUSINE!!!!

    • Daca zic ca Romania e o tara plina de tampiti ca tine si ca altii nu ma crede nimeni!!! Tu vezi ca aici scrie Blogul lu’ dr.Parazitu???! Ma aici nu e site-ul de la neogen ca il cauti tu, aici este doar un articol despre acel site!

  3. unguru' said:

    M-am cacat pe mine de ras dupa ce am citit mesajele astea. Ioi tulai ca mare ti-e gradina…!?

  4. Daca ar avea Romania si bani la cati idioti are:)) pe bune ca am duce-o foarte bine:))

Lasă un răspuns

