Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Esti student la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi sau la alta universitate din Iasi? Ai obtinut un loc in camin si nu ai ce face cu el ????! Raspunsul e unul simplu, dute si vinde-l mai omule:)) De ce dracu sa il cumepere studentii care au nevoie de la un administrator de camin(facultate) pentru 200-300 de euro, cand poate sa il cumpere ca de la student la student mai ieftin. Acuma probabil ca vor sari multi din aia „sfinti” care vor spune, ca locurile nu se vand, nimeni nu sta pe blat, raspunsul e unul simplu pentru ei=> UN CACAT. Dupa cativa ani de stat in camin si dupa ce am cunoscut multi oameni, spun sus si tare se vand locuri pe bani grei. Primesc cazare studentii care vin de la 2km departare de Iasi, care au autobuz direct de la universitate pana in fata portii si normal, acei oameni isi vor vinde locul celor din: Galati, Bacau, Botosani etc.; oameni care chiar au nevoie de un loc in camin…

Drept urmare a rahaturilor care se intampla sub ochii nostrii deschid aici o campanie de vandut locuri in camin, la fel cum multi si-au vandut cupoanele Rabla 2010 pe acest blog poate ca asa isi vor vinde si locurile in camin cei care nu au ce face cu ele….

Daca o sa aiba cineva de comentat ceva contra acestei postari i aduc un argument solid: Astazi 24 Septembrie la panoul de afisaj al unei facultati de la UAIC era pus un bilet cu vand loc in camin si un numar de telefon, am luat numarul am sunat si automat mi-a raspuns o tipa care chiar vindea un loc in camin….Deci????!

Sper sa pot ajuta astfel stundetii care chiar nu au prins un loc in camin!

Comments on: "Vand loc in camin UAIC – Iasi" (5)

  1. Am luat si eu anuntul si din pacate da, mi-a raspuns o tipa, eu caut un loc pt mine asa ca daca cineva e dispus sa isi vanda locul la camin sau care cunoaste pe cineva care il vinde ma poate contacta la id jorjinho_xx5x pe messenger sau la nr de tel 072678xxx. NU e o rusine sa cumperi locul la camin cand se acorda doar 9 locuri in camin la 80 de baieti.

  2. Salut, georgian ma ajuti te rog…mai poti sa vezi odata anuntul si sa imi spui nr de telefon al tipei ce vinde locul la camin…
    Am nevoie pt sora-mea, din Pascani trebuie sa faca naveta, iar eu nu am timp sa vin in iasi sa ma ocup de asta.
    Ajuta-ma te rog si iti raman dator (cel putin moral)
    Multumesc anticipat

  3. se da 1 loc de fata in tudor !

  4. Salut. Sterge si mie te rog anuntul cu nr de tel de mai sus…0745566xxx. Nici nu stiu cum a ajuns la tine pe blog, dar ma tot suna lumea si nu stiam unde au mai vazut pe net anuntul.
    Multumesc anticipat. Am vrut sa-ti trimit un Pm dar nu ti-am gasit nici un contact

Lasă un răspuns

