Spune ce gandesti tu, nu ce gandesc altii pentru tine!

Dupa cum sunteti obisnuiti cei care citit blogul meu, eu de obicei critic tot ce se poate si mai putine sunt cazurile cand ma apuc sa ridic in slavi un serviciu, un lucru, un fenomen etc. Astazi chiar vreau sa atrag atentia dezvoltatorilor de continut web asupra serviciului de hostig oferit de firma MX HOST Romania. Mai exact de ce doresc sa promovez aceasta firma si nu alta?! Ei bine am fix 3 motive mari si bine intemeiate:

  • doresc sa particip la concursul dedicat blogger-ilor, concurs unde puteti participa si voi, regulamentul concursului il gasiti in sectiunea regulament de pe site-ul http://www.mxhost.ro
  • detin mai multe pachete de hosting de la aceasta firma, hosting pentru uz personal sau pentru diverse firme cu care am colaborat
  • am realizat sondaje despre cel mai bun serviciu de hosting din Romania pe doua dintre site-urile mele si ghiciti, care  fost cel mai apreciat serviciu la raportul calitatea /pret?=>mxhost.ro

Pentru a va forma o idee per asamblu asupra acestei firme o sa fac un mic rezumat cu parerea de client direct al acestei firme.

Ce servicii web ofera firma MXhost?

  • Solutii web
  • –inregistrare domenii web
  • –gazduire website-uri
  • –gazduire reseller
  • –servere VPS  Virtuozzo
  • –servere VPS Zen
  • –servere Dedicate
  • Servicii
  • –email business
  • –certificare SSL
  • –licente

Acestea ar fi inmare serviciile web oferite de catrea aceasta firma, preturi si mai multe informatii evident ca o sa gasiti pe site-ul firmei http://www.mxhost.ro, site care altfel a fost lansat de curand intr-o noua forma cu un desing mult mai atractiv si cu functionalitate mult mai buna decat versiunea precendenta.

Dupa ce am trecut in revista cateva lucruri despre acesta firma si serviciile oferite de catre ea, doresc sa imi postez parerea mea de client al ei. Mentionez am am avut gazduire si la alte firme de hosting din Romania dar sincer nu am fost la fel de multumit ca de mxhost. Pe majoritatea clientilor i intereseaza in primul rand pretul, care pentru toate serviciile este unul excelent, mai ieftin nu se poate pentru aceasta calitate. Al doilea lucru care este foarte important si de care administratorii serverelor tin cont este uptime-ul de peste 99%. Adica in 3 ani de cand am preluat primul site gazduit la ei, care avea deja o vechime de 2 ani, nu stiu daca am prins odata sau de doua ori sa fie picat serverul, oricum in momentul in care se efectuau anumite lucrari de intretinere am fost instiintat prin email. Despre configurarea serverelor pentru conturile de host shared: exceptional, baietii au luat toate masurile de exemplu pentru SQL injection, tu ca progaramtor web nu vei mai fi nevoit sa iti iei o tona de masuri asupra anti sql injection-ului totul este rezolvat, bine mai sunt aspecte de care trebuie sa ti si tu cont ca webdeveloper! Relatia din tine in postura de clienta si firma prestator de servicii web este de asemnea excelenta, daca de exemplu am avut anumite nelamuriri sau cerinte in legatura cu contul meu am trimis un ticket catre admin si in maxim 10 minute am primit raspunsul cu rezolvarea cerintei, sa nu mai zic ca am fost sunat de catre un reprezentant al firmei pentru a ma intreba de problemele intampinate, de uptime etc(mai pe scurt chiar i intereseaza de tine). Un alt lucru care mi s-a parut formidabil al ei este faptul ca daca pachetul tau de hostin are o anumite vechime la ei de exemplu 3 ani primesti automat bonus 25% in plus din pachetul de gazduire curent, ceea ce nu primesti si in alte parti.

As putea sa continui sa vorbesc pana maine despre mxhost, parerea mea sincer este ca merita sa incercati serviciile lor, eu personal de fiecare data cand mi s-a cerut parerea in legatura cu un hosting ieftin si bun am recomandat mxhost-ul.

Revenind la concurs si anume ca trebuie ca fiecare concurent sa isi aleaga un numar eu imi aleg sa ma reprezinte numarul 7124.

Sa-mi urez succes!:)

Comments on: "Hosting ieftin si bun doar de la mxhost.ro" (1)

  1. Recomand http://i-hostyou.com Am o parere foarte pozitiva despre ei. Ofera calitate la preturi reduse.

Lasă un răspuns

